محرم

حرف های گفتنی

حرف های دل من

محرم

باز محرم رسید ، این من و گریه‎ هایم


رفع عطش می‎کند ، فرات اشک ‎هایم


باز محرم رسید ، دلم چه ماتم زده


کسی میان این دل ، خیمه ماتم زده


فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد . . .



نظرات شما عزیزان:

B̶̶r̶̶o̶̶k̶̶e̶̶n̶̶h̶̶e̶̶a̶̶r̶̶t̶̶
ساعت14:13---24 آبان 1394
ســلــآمــ ـوبــ خــیــلــیــ قــشــنــگــیــ ـدآـریــ مـــوفــقــ بــآشــیــ تــبــآـدلــ لــیــنــکــ ؟؟؟ خــبـــر بـــدهــ

ali bagheriyan
ساعت15:12---8 آبان 1394
ما غم ومهر حسین از ابتدا داریم در دل خود آرزوی کربلا داریم
فتاده امشب در سرم هوای او دلم شده مهمان کربلای او
غریب آقام آقام
عاقبت از مادرش تذکره می گیرم یا که توی حسرت شیش گوشه میمیرم
به راه عشق او گذشته ار جانیم سینه زنای هیات محبانیم
بر مشامم میرسد دوباره بوی یاس
زنده شد در خاطرم زیارت عباس…
حریم عشق او بهشت رو خاکه براغم عباس هردلی صد چاکه

غریب آقام آقام
حرمش رو میبینم شبا میون خواب
یاد اون ساعت به خیر تو حرم ارباب
دلم هوایی شد دوباره با یادش یه عمریه هستم غلام در گاهش

غریب آقام آقام


مریم
ساعت21:21---25 مهر 1394


sima
ساعت20:07---24 مهر 1394
اخلاق بد مثل یک لاستیک پنچر است تا عوضش نکنید راه به جایی نخواهید برد.

***********************************

شاید همه روزها خوب نباشند اما چیزی خوب در هر روز وجود دارد.

***********************************

اگر آتش می دانست که سر انجامش خاکستر است هرگز با این همه غرور زبانه نمی کشید.


آپم با یه مطلب عالی حتما یر بزن


mohammad.
ساعت10:10---24 مهر 1394
محرم امدو شد ز نو وقت عزا .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:محرم,امام حسین,عاشورا,تاسوعا,دسته,عزا,, ] [ 14:20 ] [ MaRyAm ] [ ]